Creșterea Calității Transportului Public prin Inovație și Accesibilitate
„Creştem calitatea transportului public atât prin înnoirea parcului de vehicule, cât şi prin mijloace accesibile de plată a titlurilor de călătorie. Diversificăm metodele de plată, creştem accesibilitatea şi oferim soluţii pentru toate categoriile de călători”, a declarat Daniel Istrate, directorul general al STB SA, într-o postare pe pagina de Facebook a societăţii.
Astfel, titlurile de călătorie vor putea fi achiziţionate şi din staţiile de plată SelfPay, terminalele digitale care se află în marile reţele de retail, pieţe, benzinării, sedii ale băncilor partenere, primării şi alte instituţii publice.
În total, STB va pune la dispoziţie 1.912 staţii de plată SelfPay – în Bucureşti şi în Ilfov – de unde va putea fi reîncărcat cardul ACTIV, atât cu plata cash, cât şi cu cardul bancar.
În prezent, STB SA pune la dispoziţia călătorilor mai multe metode de plată, respectiv direct la validator cu cardul bancar contactless sau cu telefonul, YouthTB, platforma online STB, aplicaţia 24Pay, SMS, automate şi puncte de vânzare.
Sursa: Realitatea.net